КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.20Ключові слова:
квест-технологія, «поліцейський квест», управлінська компетентність, етапи квесту, курсанти, офіцери поліції, професійна підготовкаАнотація
Обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, які є представниками ризиконебезпечних професій.. Обґрунтовано доцільність впровадження інтерактивних технологій, зокрема квест-технологій, в процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування управлінської компетентності. Дано визначення понять «управлінська компетентність», «квест-технологія», «освітній квест», «поліцейський квест». Розкрито зміст етапів підготовки і проведення квесту як навчальної гри. Обґрунтовано й експериментально доведено доцільність використання «поліцейського квесту» у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції з метою формування у них управлінської компетентності. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу з елементами квест-технологій і практичних заняттях у формі «поліцейського квесту».
Посилання
Hrynevych M. S. (2009). Mediaosvitni kvesty. Vyshcha osvita Ukrainy. 3. 150–156. (Hrynevych M. S. (2009). Media educational quests. Higher education of Ukraine.3.150-156.)
Doskevych H. O. (2018). Metodychni rekomendatsii z provedennia praktychnykh zaniat u formi politseiskoho kvestu v zakladakh vyshchoi osvity, yaki zdiisniuiut pidhotovku kadriv dlia Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrainy ta Natsionalnoi politsii. Kyiv. (Doskevich G. O. (2018). Methodological recommendations for conducting practical classes in the form of a police quest in institutions of higher education that train personnel for the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the National Police. Kyiv.)
Kademiia M. Yu., Koziar M. M., Rak. T. Ye. (2011). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia : slovnyk-hlosarii. Lviv : SPOLOM, 327. (Kademiya M. Yu., Kozyar M. M., Cancer. T. E. (2011). Information and communication technologies of education: dictionary-glossary. Lviv: SPOLOM, 327.)
Miloradova N.E., Fedorenko O.I. (2021). Vykorystannia kvest-tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi politseiskykh. Kharkivskyi natsionalnyi universytet vnutrishnikh sprav: 20 rokiv u statusi natsionalnoho: Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (2 bereznia 2021 roku). Kharkiv: KhNUVS, 105-108. (Miloradova N.E., Fedorenko O.I. (2021). The use of quest technologies in the professional training of police officers. Kharkiv National University of Internal Affairs: 20 years of national status: Materials of the international scientific and practical conference (March 2, 2021). Kharkiv: KhNUVS, 105-108.)
Sokol, I.M. (2014). Kvest: metod chy tekhnolopia? [Tekst] / I.M. Sokol // Naukovo-metodychnyi zhurnal «Kompiuter u shkol1 ta cimi». 2 (114). 28-32. (Sokol, I.M. (2014). Quest: method or technology? [Text] / I.M. Sokol // Scientific and methodical magazine "Computer in schools1 and at home". 2 (114). 28-32.)
Tiuryna V.A., Vashchenko Y.V. (1999). Konflyktы y upravlencheskaia deiatelnost. Kyev: Znannia. (Tyuryna V.A., Vashchenko I.V. (1999). Conflicts and administrative activities. - Kyiv: Knowledge.)
Tyurina V.O., Danchenko I.O. (2021). The use of quest technologies in the professional training of students of higher educational institutions. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends : Collection of scientific papers «ΛΌHOΣ» with Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Oxford, May 28, 2021. Oxford-Vinnytsia P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 48-49 rr. DOI: 10.36074/logos-28.05.2021.V2.13