ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ДІЯЛЬНОСТІ ФІТНЕС-КЛУБІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2023.2.8

Ключові слова:

фітнес-клуб, Інтернет-маркетинг, web-ресурси, організаційно управлінська діяльність, інструментарій макросередовище

Анотація

У статті розкриваються організаційно-управлінські особливості використання та впровадження Інтернет-маркетингу в діяльність фітнес-клубів. Розкрито причини за яких можливо значно підвищити кількість споживачів фізкультурно-спортивних послуг у фітнес-клубах з урахуванням сучасних кризовим умов та мінливості макросередовища. Наведено результати проведеного дослідження, які розкривають показники діяльності фітнес-клубів, які потребують застосування Інтернет-маркетингу. Визначено, що 73,2% респондентів наголошують на використані Інтернет-маркетингу в організаційно-управлінській діяльності фітнес-клубів, що сприятиме зростанню їх іміджу, 71,4% зазначають можливість об’єктивно оцінити власну професійну діяльність, 65,1% наголошують на тому, що Інтернет-маркетинг зорієнтує роботу фітнес-клубу в умовах ринку та сучасному кризовому стані. Охарактеризовано особливості використання основних методів web-маркетингового інструментарію: search engine optimization (SEO) - аудит, юзабіліті аудит, pay per click (PPC) - аналіз, social media marketing (SMM) - аналіз, social media optimization (SMO) - аналіз, online reputation management (ORM) - аудит, наскрізна аналітика. Встановлення доцільність використання запропонованих  основних методів web-маркетингового інструментарію. За результатами проведеного аналізу літературних джерел визначено елементи управління Інтернет-маркетинговою діяльністю те тільки фітнес-клубів, а будь-якої фізкультурно-спортивної організації. Розкрито доцільність застосування методів web-маркетингових досліджень в професійній діяльності працівників фітнес-клубів. 

Посилання

Bohoyavlensky О.V., Popova I.V. (2019) Marketynhovi stratehii u rozvytku fitnes-industrii. Economics and enterprise management. Vol. 32, рр. 89-95. (in Ukr.).

Zacna L. (2013). Inovatsiini mozhlyvosti zastosuvannia komunikatsii v Internet-marketynhu. Galician Economic Herald. №4 (43). pp. 214-221. (in Ukr.).

Leоnova, Yu.O., Bondar, A.S., Stadnyk, S.O. (2020). Improving the efficiency of management of domestic fitness clubs in modern conditions of operation. Slobozhanskyi naukovo-sportyvnyi visnyk. № 6. pp. 81-86. (in Ukr.).

Lyulchak Z. S. (2012). Stan ta perspektyvy rozvytku digital-marketynhu. Bulletin of the Lviv Polytechnic National University. pp. 200–206.

Sereda, N.V. (2019). Orhanizatsiini aspekty vykorystannia internet-marketynhu v diialnosti fitnes-klubu. Slobozhanskyi naukovo-sportyvnyi visnyk. № 6 K. pp. 89-92. (in Ukr.)

##submission.downloads##

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

СЕРЕДА, Н. (2023). ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ДІЯЛЬНОСТІ ФІТНЕС-КЛУБІВ . PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, (2), 62–66. https://doi.org/10.31891/pcs.2023.2.8