ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.7Ключові слова:
професійне самовдосконалення, педагогічна практика, самостійна робота, науково-дослідна робота, , майбутній магістр фізичного вихованняАнотація
Проаналізовано науково-методичну літературу та розглянуто теоретичні та практичні аспекти даної проблеми. Визначено форми реалізації організаційно-педагогічної умови: асистентська педагогічна практика (використання ментальних карт); науково-дослідна робота (організовано діяльність студентського науково-дослідного гуртка); "Круглий стіл" у формі дебатів. Експериментально проводено тестування "Діагностика потреби у самовдосконаленні" з метою з'ясування особливостей поведінки в різних ситуаціях та змін ступеня вираженості потреби у самовдосконаленні. Здійснено порівняння показників потреби у самовдосконаленні контрольної і експериментальної груп, а також показано динаміку змін ступеня вираженості потреби у самовдосконаленні.
Посилання
Biuzen T. (2010). Yntellekt-karty. Praktycheskoe rukovodstvo.
Karpiuk R.P. (2005). Pidhotovka maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury do rozviazannia pedahohichnykh sytuatsii : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spets. 13.00.04 "Teoriia i metodyka profesiinoi osvity". Vinnytsia [in Ukrainian].
Mikheieva L.V. (2012). Pedahohichna praktyka yak faktor formuvannia tvorchykh mozhlyvostei mahistrantiv spetsialnosti "Praktychna psykholohiia". Osvitno-naukove zabezpechennia diialnosti pravookhoronnykh orhaniv i viiskovykh formuvan Ukrainy : V Vseukr. nauk.-prakt. konf. (7 hrud. 2012 r.). Khmelnytskyi [in Ukrainian].
Romanyshyna L.M. (2012) Orhanizatsiia naukovo-doslidnoi diialnosti vykladachiv vyshchykh navchalnykh zakladiv.Nauk. visn. Chernivets. un-tu. Pedahohika ta psykholohiia : zb. nauk. pr. / Cherniv. nats. un-t im. Yuriia Fedkovycha. Chernivtsi [in Ukrainian].