ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Володимир НАЗАРЕВИЧ Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0002-9499-8953

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.5

Ключові слова:

професійна підготовка учителів фізичної культури, психолого-педагогічні особливості процесу навчання, інформатична підготовка, концепцію особистісно-орієнтованого навчання, особистісно-орієнтована модель майбутнього вчителя фізичної культури

Анотація

В статті представлено аналіз можливості оптимізації процесу інформатичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на основі врахування особливостей структури особистості, соціального замовлення інформаційного суспільства, гуманітарного потенціалу науки, специфіки відповідної галузі знань в системі наук. Окреслено психолого-педагогічні особливості процесу вивчення дисциплін циклу інформатичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Охарактеризовано концепцію особистісно орієнтованого навчання інформатичних дисциплін, яка ґрунтується на парадигмі особистісно орієнтованої освіти і включає особистісний, діяльнісний і компетентнісний підходи.

Посилання

Dzhurynskyi P. B. Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do zdoroviazberezhuvalnoi profesiinoi diialnosti: avtoref. dys. … d-ra ped. nauk: 13.00.04 / P. B. Dzhurynskyi. – Odesa, 2013. – 43 s.

Zakharina Ye. A. Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vykhovnoi roboty: teoriia ta metodyka: monohrafiia / Ye. A. Zakharina. – Zaporizhzhia: Klasychnyi pryvatnyi universytet, 2012. – 439 c.

Ivanii I. V. Kompetentnisnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky vchytelia fizychnoi kultury / I. V. Ivanii // Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi. – 2013. – № 1. – S. 43–48.

Ivanova L. I. Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do roboty z uchniamy z vidkhylenniamy u stani zdorovia: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / L. I. Ivanova. – K., 2014. – 40 s.

Ivashchenko V. P. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia. Ch. 2 / V. P. Ivashchenko, O. P. Bezkopylnyi. – Cherkasy: TsNTEI, 2006. – 467 s.

Sushchenko L. P. Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / L. P. Sushchenko. – K., 2003. – 45 s.

Tymoshenko O. V. Teoretyko-metodychni zasady optymizatsii profesiinoi pidhotovky vchyteliv fizychnoi kultury u vyshchykh navchalnykh zakladakh: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / O. V. Tymoshenko. – K., 2009. – 38 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.03.2023

Як цитувати

НАЗАРЕВИЧ , В. . (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, (1), 35–39. https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.5