ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.5Ключові слова:
професійна підготовка учителів фізичної культури, психолого-педагогічні особливості процесу навчання, інформатична підготовка, концепцію особистісно-орієнтованого навчання, особистісно-орієнтована модель майбутнього вчителя фізичної культуриАнотація
В статті представлено аналіз можливості оптимізації процесу інформатичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на основі врахування особливостей структури особистості, соціального замовлення інформаційного суспільства, гуманітарного потенціалу науки, специфіки відповідної галузі знань в системі наук. Окреслено психолого-педагогічні особливості процесу вивчення дисциплін циклу інформатичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Охарактеризовано концепцію особистісно орієнтованого навчання інформатичних дисциплін, яка ґрунтується на парадигмі особистісно орієнтованої освіти і включає особистісний, діяльнісний і компетентнісний підходи.
Посилання
Dzhurynskyi P. B. Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do zdoroviazberezhuvalnoi profesiinoi diialnosti: avtoref. dys. … d-ra ped. nauk: 13.00.04 / P. B. Dzhurynskyi. – Odesa, 2013. – 43 s.
Zakharina Ye. A. Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vykhovnoi roboty: teoriia ta metodyka: monohrafiia / Ye. A. Zakharina. – Zaporizhzhia: Klasychnyi pryvatnyi universytet, 2012. – 439 c.
Ivanii I. V. Kompetentnisnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky vchytelia fizychnoi kultury / I. V. Ivanii // Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi. – 2013. – № 1. – S. 43–48.
Ivanova L. I. Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do roboty z uchniamy z vidkhylenniamy u stani zdorovia: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / L. I. Ivanova. – K., 2014. – 40 s.
Ivashchenko V. P. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia. Ch. 2 / V. P. Ivashchenko, O. P. Bezkopylnyi. – Cherkasy: TsNTEI, 2006. – 467 s.
Sushchenko L. P. Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / L. P. Sushchenko. – K., 2003. – 45 s.
Tymoshenko O. V. Teoretyko-metodychni zasady optymizatsii profesiinoi pidhotovky vchyteliv fizychnoi kultury u vyshchykh navchalnykh zakladakh: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.04 / O. V. Tymoshenko. – K., 2009. – 38 s.