ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ТРЕНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ІГРОВИХ ВИДІВ СПОРТУ З ДОШКІЛЬНЯТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/pcs.2023.3.9Ключові слова:
розвиток дітей, ігрові види спорту, підготовка майбутніх бакалаврів, тренерська діяльність, методи навчанняАнотація
Підготовка майбутніх бакалаврів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту з дошкільнятами є актуальною та важливою в контексті спортивної підготовки дітей в ранньому віці. Ця стаття присвячена розгляду ключових аспектів цієї теми та має на меті вивчення оптимальних підходів та методів для підготовки майбутніх тренерів. Автор докладно досліджує питання навчання та тренування дошкільнят у галузі ігрових видів спорту, а також звертає увагу на адаптацію тренерської діяльності до індивідуальних особливостей кожної дитини цього віку. Аналізуються сучасні педагогічні та методичні підходи, які дозволяють забезпечити ефективну спортивну підготовку для маленьких спортсменів. Стаття також висвітлює важливість цієї теми для здорового розвитку дітей та підвищення кваліфікації майбутніх тренерів фізичної культури. Вона пропонує рекомендації для покращення процесу підготовки та сприяння розвитку молодих спортсменів на їхньому шляху до досягнення спортивних цілей. Також важливим є практичний аспект, а саме впровадження рекомендацій і підходів, запропонованих у статті, в освітній процес. Це може вимагати співпраці з педагогічними установами та тренувальними центрами для реалізації нових методичних підходів та програм підготовки.
Посилання
Lazorenko S., Skrypka I., Babachuk Yu., Yopa T., Cherednichenko S. (2023).Dynamika rukhovoi aktyvnosti uchniv zakladiv doshkilnoi osvity [Dynamics of motor activity of students of preschool education institutions]. Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. No1. S. 6-12. [in Ukrainian]
Humeniuk S. V. (2022) Metodyka naukovykh doslidzhen u fizychnomu vykhovanni ta sporti [Methods of scientific research in physical education and sports]. / Gumenyuk S.V., Hulka O.V., Saprun S.T. / navch. posibnyk. Ternopil, 322 s. [in Ukrainian]
KrutsevychT.U., Bezverkhnia H.V. Rekreatsiia u fizychnii kulturi riznykh hrup naselennia: navch. posibnyk. K.: Olimp. l-ra, 2010. 248 s. [in Ukrainian]
Pavlyuk E.A. Criteria approach to the development of professional competence of future trainers-teachers in the process of their professional development [Electronic resource] / E.O. Pavlyuk, T.V. Chopyk // Bulletin of the National Academy of State Border Guard Service of Ukraine. 2015. Issue. 1. Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2015_1_14.pdf [in Ukrainian]
Trybachova S.Е. Conditions for the implementation of the competence approach in the educational process // Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives. К.: «К.І.С.», 2004. P. 53-56. [in Ukrainian]
Chernyakova Z., Liannoi M., Bakatov V., Kholodniy А. (2023). Peculiarities of the professional training of future physical culture teachers and trainers in the conditions of distance education. Physical Culture and Sport: Scientific Perspective, No1, pp.78-83.
Stork S and Sanders S (2008). Physical education in early childhood. The Elementary School Journal, 108(3): 197–206.
Telama R, Yang X, Leskinen E, et al. (2014). Tracking of physical activity from early childhood through youth into adulthood. Medicine and Science in Sports and Exercise, 46(5): 955–962.
Tucker P (2008) The physical activity levels of preschool-aged children: A systematic review. Early Childhood Research Quarterly, 23(4): 547–558.
Sopotnytska O. Kharakterystyka osoblyvostei profesiinoi diialnosti treneriv z ihrovykh vydiv sportu [Characteristics of professional activities of game sports coaches] / Olena Sopotnytska // Suchasni tendentsii rozvytku osvity i nauky v interdystsyplinarnomu konteksti : materialy II-yi mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Chenstokhova–Uzhhorod–Drohobych, 24–25 berez. 2016 r.) [ Chenstokhova – Uzhhorod – Drohobych , 2016. S. 396–398.