ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • Галина КОНДРАЦЬКА Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0001-8856-1125

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2023.3.21

Ключові слова:

педагогічні умови, навчання, студенти, здоров'я, професійно-прикладна, фізична

Анотація

У статті проаналізовано методику процесу формування професійно-прикладної фізичної підготовки (ПФП) студентів різних освітньо-професійних програм. Показано необхідність аналітичного оцінювання рівня фізичного здоров'я студентів та засобів його збереження та відновлення.

В процесі дослідження проведено спостереження за процесом фізичного виховання студентів різних спеціальностей і виявлено ряд потреб для їх майбутньої професійної діяльності. Одночасно встановлено, що процес планування професійно-прикладної фізичної підготовки розпочинається з шкільних освітніх програмах, також ліцеїв, коледжів, а також закладів вищої освіти. Оцінка рівня фізичної готовності студента має визначити напрямок розвитку його професійно-прикладної фізичної підготовки.

Основне призначення ППФП спрямоване на розвиток і підтримку на оптимальному рівні психічних процесів і фізичних якостей людини. Саме не передбачувальні вимоги до конкретної професійної діяльності, ведуть до зниження рівня працездатності та психологічних стресів.

Отже, запропоновані та перевірені в освітньому процесі студентів педагогічні умови підвищують значимість професійно-прикладної фізичної  підготовки. Допоможе виробленню функціональної стійкості організму до умов цієї діяльності та формування прикладних рухових умінь і навичок.

Посилання

Antonova V., Doroshkevich N. (2023) Formation of a healthy lifestyle of students by means of physical education under martial law. Education. Education. Practice, Vol. 11, No. 7. С. 15-21.

Gavryshko S.G. Hvozdetska S.V. Prykhodko I.M. (2023) Modern system of physical education in higher education institutions Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University Issue 8 (168) P.29-32

Hvozdetska S.V., Rybalko P.F., Cherednichenko S.V. (2017) Vocational and applied physical training: a study guide for specialty 014 Secondary education (Physical education) - Sumy: FOP Tsioma S.P., 110 с.

Methodical instructions for practical and independent classes in the discipline "Physical Education" "Vocational and Applied Physical Training of Students" for students of all specialties / Compiler: senior lecturer Beihul I.O., Dniprodzerzhynsk, 2012, 15 p.

Pylypey, L. P. (2009) Professional and applied physical training of students [Text] : monograph. Sumy: SHEI "UABS NBU", 312 с

Shepelenko T.V., Chernina S.M., Savchenko Y.M. (2011) Fundamentals of vocationally applied physical training: Lecture notes - Kharkiv: UkrDAZT, 29 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

КОНДРАЦЬКА, Г. . (2023). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, (3), 165–171. https://doi.org/10.31891/pcs.2023.3.21