АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2024.1.19

Ключові слова:

фізичне виховання, фізичні вправи, фізична культура, фізичний розвиток, вчитель, заняття, здоров’я, фізичні якості

Анотація

У статті розглядаються дані присвячені проектуванню змісту безперервними заняттями фізичними вправами, від яких залежить загальне самопочуття, фізична форма, працездатність, розумова активність, психологічний та емоційний стан та жага до кращих результатів у  різних сферах діяльності.

Проблема вдосконалення підготовки фахівців у сфері фізичного виховання та спорту з кожним роком стає все актуальнішою. Основною метою занять фізичною  культурою є зміцнення здоров’я, забезпечення  та поліпшення загальної фізичної підготовки, усунення функціональних відхилень, виховання та покращення фізичних якостей, формування професійно-прикладних навичок та умінь необхідних для майбутньої професійної діяльності.

Система фізичного виховання пов’язана не лише зі здобуттям знань, та являє собою упорядковану щодо мети діяльності сукупність елементів фізичної культури. У наш складний воєнний час, інтенсивно йде пошук шляхів підвищення навчального процесу до максимального наближення ефективності фізичного виховання для становлення здоров’язбережувального середовища та відновлення фізичного та психологічного стану.

Освітня діяльність полягає в забезпеченні двох основних процесів - накопичення власного досвіду та передача його в доступній формі молодому поколінню. Особливу увагу потрібно надати особистісному підходу, що забезпечує розуміння, пізнання, розвиток та самореалізацію для удосконалення цілісності та гармонійності особистості.

Зміст професійної підготовки дає визначення технологіям тренування, які розглядаються як частина тренувального процесу, що забезпечує функціонування системи відповідно до заданих цілей здобувачів освіти, які займаються фізичною культурою.

Для підвищення ефективності занять фізичними вправами потрібно вміло поєднувати тренувальну та педагогічну діяльність, тим самим підвищувати мотивацію до фізичної культури та власних успіхів і досягнень.

Посилання

Teoriya i metodyka fizychnoho vykhovannya : u 2 t. / za red. T. YU. Krutsevych, N. YE. Panhelova, O. D. Kryvchykova, Kyyiv : Olimpiysʹka literatura, 2017. T. 1. 384 s. ; T. 2. 448 s.O.V. Bismak. Likuvalʹna fizychna kulʹtura u spetsialʹnykh medychnykh hrupakh : navch. posib. Vyd. Brovin O. V. Kharkiv, 2010. 202 s.

Shyyan B. M., Yedynak H. A., Petryshyn YU. V. Osnovy naukovykh doslidzhenʹ u fizychnomu vykhovanni ta sporti : navch. posib. Ruta. Kamʺyanetsʹ-Podil., 2012. 278 s.

Pro Natsionalʹnu stratehiyu z ozdorovchoyi rukhovoyi aktyvnosti v Ukrayini na period do 2025 roku «Rukhova aktyvnistʹ - zdorovyy sposib zhyttya - zdorova natsiya» : Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 9 lyutoho 2016 roku № 42/2016. URL : https://www.president.gov.ua/documents/422016-19772 (data zvernennya: 09.02.2016).

Kholodova O.O., Bocharova V.B., Vinnik YU.V. Fizychne vykhovannya. Osnovy rozvytku sylovykh yakostey v atletychniy himnastytsi : navch. posib. Vinnytsya, 2020. 321 s.

Zhelyeznyak YU. D., Petrov P. K. Osnovy naukovo-metodychnoyi diyalʹnosti u fizychniy kulʹturi i sporti : Vydavnychyy tsentr «Akademiya», 2001. 264 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ГОНЧАР , Г. . ., & ЗАТУЛИВІТЕР , А. . (2024). АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, 1(1), 126–132. https://doi.org/10.31891/pcs.2024.1.19