ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕНІСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2025.1(1).46

Ключові слова:

Онлайн-ресурси, візуалізація матеріалу, заняття з тенісу, платформи, мультимедійні презентації, симулятори, віртуальна та доповнена реальність, стратегія

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз електронних освітніх ресурсів, що сприяють удосконаленню навчального процесу під час занять з тенісу. Здійснено теоретичний аналіз електронних освітніх платформ, які сприяють підвищенню ефективності навчання за рахунок візуалізації, інтерактивності та доступності матеріалів. Описано різні категорії цифрових інструментів, включаючи мультимедійні презентації, відеоуроки, інтерактивні тренажери, мобільні додатки, технології доповненої та віртуальної реальності, що дозволяють значно покращити розуміння та засвоєння технічних і тактичних аспектів тенісу.

Особлива увага приділяється ролі відеоматеріалів у вивченні техніки ударів, рухів і позицій на корті, а також аналізу гри за допомогою сповільненого відтворення та покадрового перегляду. Розглянуто можливості застосування інтерактивних симуляторів і віртуальних тренажерів для формування правильних рухових навичок. Також акцентується значення використання аналітичних платформ для розбору тактичних дій гравців та їх корекції в реальному часі.

У статті підкреслюється, що інтеграція онлайн-ресурсів у навчальний процес сприяє не лише покращенню технічної підготовки спортсменів, а й розвитку їхнього стратегічного мислення, мотивації та загальної зацікавленості у заняттях тенісом. Використання цифрових технологій дозволяє адаптувати навчальний матеріал до індивідуальних потреб учнів, забезпечуючи гнучкість і доступність навчання.

Перевагами візуалізації в навчанні тенісу є покращення розуміння техніки (використання відеоматеріалів та анімацій дозволяє детально розглянути технічні елементи ударів, позицій та рухів на корті), аналіз і корекція помилок (онлайн-ресурси з можливістю уповільненого відтворення або покадрового перегляду допомагають виявляти та виправляти технічні недоліки), розвиток тактичного мислення (схеми та графіки розташування гравців під час різних ігрових ситуацій сприяють кращому розумінню тактики гри).У статті розглядається питання використання онлайн-ресурсів у навчальному процесі під час занять з тенісу.

Посилання

Aleksieieva, O., Butenko, L., Kurlishchuk, I. (2019). Vykorystannia informatsiinokomunikatsiinykh tekhnolohii u protsesi vykladannia kursu za vyborom «Trendspottynh ta profesiine maibutnie suchasnoho fakhivtsia». Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 4, T. 72, 136–151.

Bevz, V., Hodovaniuk, T., Dubovyk, V. (2019). Elektronni kvest-posibnyky u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 1, 100.

Kvasova, O., Liamzina, N. (2019). Zastosuvannia tekhnolohii vebkvest u navchanni anhliiskoi movy maibutnikh ekonomistiv. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 6, 177– 185.

Tymoshchuk, O. (2016). Dydaktychni aspekty vykorystannia merezhevykh tekhnolohii ta yikh systemni zviazky iz kontseptsiieiu kompiuterno oriientovanoi pedahohiky Allana Karrinhtona. Nova pedahohichna dumka, 2 (86), 25–29.

Glowacki, J., Kriukova, Y. (2018). Gamification in higher education: experience of Poland and Ukraine. Advanced Education, 10, 105–110.

Huang, Y.M. (2018). Reason and emotion: How they drive students to play a color game. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(5), 1911–1924.

Huang, Y.M. (2019). Exploring students acceptance of educational computer games from the perspective of learning strategy. Australasian Journal of Educational Technology, 35(3), 132–147.

Stupak, O. (2020). Educational technologies in training future managers. Advanced Education, 15, 97–104.

Turner, P., Johnston, E., Kebritchi, M., Evans, S., David, A. (2018). Heflich Influence of online computer games on the academic achievement of nontraditional undergraduate students. Cogent Education, 5 (1). DOI: 10.1080/2331186X.2018.1437671

##submission.downloads##

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

ПРЕКУРАТ, О. ., СІЧКОВСЬКА, . О., & МЕДВІДЬ, А. . (2025). ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕНІСУ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, 1(1), 344–349. https://doi.org/10.31891/pcs.2025.1(1).46