ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ «ВОЛИНЬ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2025.1(1).75

Ключові слова:

імідж, футбол, етап, програма, заходи

Анотація

Імідж у спорті взагалі і у футболі зокрема – поняття неоднозначне. З одного боку, репутація професійного футбольного клубу – це та ж сама репутація компанії, що працює в індустрії спорту і пропонує споживачам свій продукт – футбольне видовище. З іншого боку, імідж у спортивній (футбольній) індустрії має свою специфіку, значно відрізняється від інших галузей. Але, як і в будь-який інший галузі, клубні успіхи і спортивні досягнення нерозривно пов’язані з корпоративною репутацією і, по суті, неможливі без неї. Формулювання цілей статті – визначити особливості програми просування іміджу футбольного клубу «Волинь».

Кожен етап включає низку заходів, об’єднаних одним задумом, створюючи чітко вироблену систему, в якій покроково реалізується основна мета програми просування іміджу футбольного клубу «Волинь». Перші два етапи мають на увазі під собою «переміщення» цільових груп у пошуках того, що їм буде цікаво більшою мірою: участь у спортивних турнірах чи творчих заходах. Також ці етапи є «важелем», який, зрештою, приведе цільову аудиторію до заключного третього етапу.

Перший етап включає проведення спортивних (футбольних) турнірів. Цей етап має соціальну спрямованість, яка полягає у популяризації здорового способу життя серед молоді. На цьому етапі стоїть завдання: організувати турніри між закладами освіти м. Луцька та привернути увагу громадськості. Другий етап програми просування включає запуск творчих конкурсів та освітніх заходів. Цей етап несе у собі кілька підходів: творчий, розважальний, освітній, інформаційний. Третій етап включає комплекс заходів, який є складовою частиною інтерактивного майданчика, націлений на охоплення не лише цільових груп, а й усіх уболівальників у сукупності.

Таким чином, заходи, які складають програму просування, спрямовані на покращення іміджу організації в очах широкого загалу та підвищення лояльності у цільових груп. Усі заходи логічно обґрунтовані та прості у своїй реалізації. З найбільшою ймовірністю запропоновані заходи позитивно вплинуть на сприйняття діяльності футбольного клубу «Волинь» споживачами. Проведення даних заходів дозволить залучити нові цільові групи як споживачів «специфічного продукту», що позитивно позначиться і на економічній складовій організації.

Посилання

Volik, S.V. & Mulyk, V.V. (2014). Formuvannia imidzhu futbolnykh klubiv Ukrainy [Formation of the image of football clubs in Ukraine]. Slobozhansky scientific and sports bulletin. № 2(40), Pp. 57-60. https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/24393/22040 [in Ukrainian].

Karnaukh, A.S. (2018). Osoblyvosti formuvannia imidzhu v systemi sportyvnykh komunikatsii [Peculiarities of image formation in the sports communications system]. State and Regions. Series: Social Communications. № 2. Pp. 110-115. http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20 [in Ukrainian].

Klymets, I.V. (2024). Formuvannia sportyvnoho imidzhu (na prykladi lehkoi atletyky) [Formation of a sports image (using the example of athletics)]. Olympic and Paralympic sports. Output 3, Pp. 25-28. DOI 10.32782/olimpspu/2024.3.5 [in Ukrainian].

Platonov, V.M. (2021). Suchasna systema sportyvnoho trenuvannia [Modern sports training system] : pidr. K.: Persha drukarnia. Рр. 214-215. [in Ukrainian].

Petrovska, T.V. (2016). Sotsialno-psykholohichni skladovi imidzhu sportyvnoho trenera yak sub’iekta sportyvnoi diialnosti [Socio-psychological components of the image of a sports coach as a subject of sports activity]. Nauk. chas. NPU imeni M.P. Drahomanova. Vypusk №4 (74), Рр. 74-77. [in Ukrainian].

Pozdnyshev, Ye.V. (2017). Rol instrumentiv psykhotekhnolohii u formuvanni ta prosuvanni imidzhu sub’iektiv sportyvnoi diialnosti [The role of psychotechnological tools in shaping and promoting the image of sports subjects]. Psykholohiia: realnist i perspektyvy: zb. nauk. pr. Rivn. derzh. hum. un-tu. Vyp. 8. Rivne : RDHU. Рр. 220-225. [in Ukrainian].

Pozdnyshev, Ye.V. (2017). Osoblyvosti vykorystannia psykhotekhnolohii formuvannia ta pidtrymky imidzhu sportsmeniv v umovakh hlobalizatsii [Peculiarities of using psychotechnologies to form and maintain the image of athletes in the context of globalization]. Nauk. visnyk Khers. derzh. un-tu. Seriia: Psykholohichni nauky. Vypusk 4. Tom 2. Kherson : VD «Helvetyka». Рр. 146-151. [in Ukrainian].

Sereda, N.V. (2015). Znachennia marketynhovykh komunikatsii pry roboti zi spozhyvachem dytiacho-iunatskykh sportyvnykh shkil [The importance of marketing communications when working with consumers of children's and youth sports schools]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University named after T.H. Shevchenko. Chernihiv: ChNPU. Output 129. Volume ІІ. Рр. 52-55. [in Ukrainian].

Yakiminsky, O. (2003). Znachennia imidzhu dlia sfery sportu [The importance of image for the sports industry]. Young sports science of Ukraine: Collection of scientific works. Lviv: LDIFK. Output 7, Volume 1. Рр. 21-23. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

КЛИМЕЦЬ, . І. . (2025). ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ «ВОЛИНЬ». PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, 2(1), 96–102. https://doi.org/10.31891/pcs.2025.1(1).75