ВПЛИВ ЗАСОБІВ МЕДІА НА ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2024.1.22

Ключові слова:

фізичне виховання, засоби масової інформації, медіа, пропаганда, інформація

Анотація

Стаття спрямована на вивчення впливу засобів масової інформації, зокрема медіа, на фізичне виховання молоді. Висвітлено ключові компоненти досліджуваного поняття та їх взаємозв’язок крізь призму вивчення праць провідних дидактів. Розкрито роль засобів медіа у формуванні інтересу до фізичної активності та спорту серед молодого покоління. Аналізуються різні види медіа, такі як телебачення, радіо, Інтернет, а також їхні можливості в контексті популяризації здорового способу життя та фізичної культури. Досліджуються методичний інструментарій організації впливу медіа на фізичне виховання, а також визначаються перспективи для його оптимізації з метою підвищення активності та інтересу молоді до здорового способу життя. Акцентується увага на виховному потенціалі використання засобів масової інформації, зокрема медіа, у фізичному вихованні молоді, що відкриває широкі перспективи для привертання уваги та залучення молодого покоління до здорового способу життя. Проаналізовано способи впливу медіа на свідомість молоді з метою популяризації фізичного виховання та здорового способу життя.

Посилання

Goncharenko, S. U. (1997).Ukrainian pedagogical dictionary. Kiev: Lybid publ. 374 p. ([in Ukraian)

Zaichenko, I. V. (2008). Pedagogika: ucheb. posobie, 2nd ed. K. : Osvita Ukrainy, KST. 528 P.

Fitzula, M. M. ( 2002). Pedagogy. Kiev: Akademiya publ., 528 p. ([in Ukraian)

Tovt, V. A. (2010). Osnovy teorii I metodiki fizicheskogo vospitaniya [fundamentals of theory and methods of physical education]./ UKL: V. A. Tovt, O. A. Dulo, M. Yu. Shcherba. Uzhgorod: State of emergency «graphics», 140 p.

Rybalko, P. F., Gvozdetskaya S. V., Prokopova L. I. (2016). Modern approaches to the organization of Physical Culture and recreation work in educational institutions. Pedagogical Sciences: theory, history,innovative technologies, No 3(57). P.340-347.

Tikhonova, N. (2014). Influence of mass media on the formation of children and youth interest in Physical Culture and sports. №2(60). P.15-20.

Shugailo, Ya. V. (2016). Features of media education implementation in Ukraine. Current Issues and Problems of Social Sciences. International Scientific Conference. (June 28-30, 2016). Kielce: Holy Cross University, P. 51-53.

Sorochinskaya, V. E. (2003). Mass Communication Media and their influence on the formation of a healthy lifestyle of Youth // collection of the scientific and practical conference «psychological and pedagogical foundations of the formation of a healthy lifestyle and AIDS prevention among student youth» May 22-23, Odessa, pp. 47-51.

Zhdanova, O. M. (2000). Reklama fizkulturno-zdorovye obshchestvo [advertising of Physical Culture and health services]. Scientific Congress. K.. P. 480

Shiyan, B. M. (2009). Theory and methodology of physical education of schoolchildren. Part 1.Ternopil: Uchebnaya kniga-Bogdan, 272 p.

Tarasyuk, N. (2002). Features of advertising Physical Culture and health services / / Young Sports Science of Ukraine: sat. Nauk. V. L., issue 6, vol. 1. pp. 124-127.

Shugailo, Ya. V. (2010). Theories of the influence of mass media on personality. Pedagogy of creative personality formation in higher and general education schools. Zaporozhye, Issue 7 (60). P.401-408.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

КОЖОКАР, . М. ., ПЕРВУХІНА, С. . ., & ШЕВЧУК, Г. . (2024). ВПЛИВ ЗАСОБІВ МЕДІА НА ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, 1(1), 148–153. https://doi.org/10.31891/pcs.2024.1.22