ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВАРІАТИВНИХ МОДУЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/pcs.2023.4.9

Ключові слова:

варіативні модулі, майбутній учитель фізичної культури, професійна підготовка, фізичної культури, професійна діяльність, сутність і структура готовності

Анотація

У статті висвітлено проблеми професійної підготовки фахівців з фізичної культури у вітчизняному науковому просторі й нормативно-правові основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, визначено сутність і структуру їхньої готовності до реалізації варіативних модулів.

Розроблене науково-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів фізичної культури може бути впроваджено в практику закладів вищої освіти.

Аналіз наукових джерел дозволив розкрити зміст базових понять дослідження й охарактеризувати підготовку майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності як спеціально організований освітній процес у педагогічних університетах, що спрямований на отримання кваліфікації, яка дозволить ефективно виконувати професійні завдання щодо гармонізації особистості учнів засобами фізичної культури та хореографії в закладах  загальної середньої освіти.

Підготовку майбутніх учителів фізичної культури та хореографії до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності розглядаємо як спеціально організований освітній процес у університетах, що спрямований на отримання кваліфікації, яка дозволить ефективно виконувати професійні завдання щодо гармонізації особистості учнів засобами фізичної культури і хореографії в закладах загальної середньої освіти.

Встановлено, що в нормативно-правових документах зафіксовано необхідність реформування системи фізичного виховання учнів на засадах варіативності.

Водночас теоретичний аналіз наукових досліджень свідчить, що проблема підготовки майбутніх фахівців ще не достатньо досліджена в педагогічній теорії, а тому не знайшла належного відображення в практичній діяльності навчальних закладів.

Посилання

Abdulov, R. M. (2004). Orhanizatsiia pozaaudytornoi vykhovnoi roboty zi studentamy vyshchykh navchalnykh zakladiv nederzhavnoi formy vlasnosti (avtoref. dys. … kand. ped. nauk : 13.00.07). Kryvyi Rih.

Adamenko, E. (2008). Matematycheskye yssledovanyia v psykholohyy y pedahohyke: uchebnoe posobye. Luhansk: Almamater.

Arefieva, L. P. (2010). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi vykhovnoi roboty u starshii shkoli (avtoref. dys. ...kand. ped. nauk: 13.00.04). Kyiv.

Atamas, O. A. (2015). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do vprovadzhennia tekhnolohii ozdorovchoho fitnesu (avtoref. dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.04). Kyiv.

Babanskyi, Yu., Potashnyk, M. (1984). Optymizatsiia pedahohichnoho protsessu. Kyiv: Osvita.

Bakiko, I. V., Tsos, A. V., Semenenko, V. P. (2011). Variatyvnyi modul «Akvaaerobika». Navchalna prohrama z fizychnoi kultury dlia zahalnoosvitnikh zakladiv. 5 – 11 klasy. Rezhym dostupu: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna- serednya-osvita/navchalni-programi.

Livitskyi V. V. (2020). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do realizatsii variatyvnykh moduliv u protsesi profesiinoi diialnosti (dyplom. rob. (proekt) mahistra: 014 Sered. osvita (Fiz. Kult.). Kam.-Podil.

Tymoshenko O. V. Teoretyko-metodychni zasady optymizatsii profesiinoi pidhotovky vchyteliv fizychnoi kultury u vyshchykh navchalnykh zakladakh : Dys... d-ra nauk: 13.00.04 - 2009.

Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii [monohrafiia]. Cherkasy: Vyd. vid. ChNU imeni Bohdana Khmelnytskoho.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.12.2023

Як цитувати

КУРНИШЕВ , Ю. . (2023). ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВАРІАТИВНИХ МОДУЛІВ. PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE, (4), 73–78. https://doi.org/10.31891/pcs.2023.4.9